Informujemy, że reklamacji można dokonywać również telefonicznie w dni powszednie w godzinach 9-17, pod numerem telefonu +48 22 118 91 43
Wybierz dział reklamacji
Centrum pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o dokładne sprawdzenie przepisywanych znaków, ponieważ zdecydowana większość problemów polega na błędnym odczycie liter z telefonu np. S-5, Z-2, g-9, 0-O.
Proszę również sprawdzić, czy zamawiana usługa nie została już wydana. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W Simpay, ze względów bezpieczeństwa zostały wprowadzone dzienne, oraz miesięczne limity dotyczące możliwości płatności z jednego numeru telefonicznego.
W ciągu doby klient może dokonać maksymalnie płatności na łączną kwotę 100 zł netto (123 zł z VAT), co odpowiada 4 wiadomością po 30,75 zł z VAT. Natomiast w ciągu miesiąca kalendarzowego, limit łącznym płatności został ustawiony na 500 zł netto (615 zł z VAT), co odpowiada 20 wiadomościom po 30,75 zł VAT.
Wszystkie wiadomości wysłane ponad limit nie zostaną rozliczone, a klient w odpowiedzi otrzyma komunikat z informacją o przekroczeniu limitu.
Jeżeli do 30 minut nie otrzymałeś żadnej wiadomości zwrotnej, prosimy o kontakt z
Biurem Obsługi Klienta.
Prosimy o kontakt z właścicielem serwisu, gdzie dokonywali Państwo zamówienia. W
następnej kolejności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.