SMS Premium

SMS Premium, czyli system krótkich wiadomości tekstowych o podwyższonej opłacie to usługa umożliwiająca pobieranie opłat dzięki użyciu telefonu komórkowego.

CZYM SĄ?

SMS Premium

SMS-y Premium bazują na specjalnej numeracji, składającej się z czterech lub pięciu cyfr, zaczynających się od cyfry 7 albo 9. Dalsze cyfry to informacje dotyczące kosztu wysłanej wiadomości tekstowej.

Wysłanie SMS-a na numer Premium obciąża nadawcę wiadomości odpowiednią kwotą brutto. Wszyscy użytkownicy ponoszą dokładnie taką samą opłatę za wysłanie SMS-a na ten sam numer.

#
Poznaj

Możliwości SMS Premium

#

Dzięki wiadomościom tekstowym o podwyższonej opłacie użytkownicy telefonów komórkowych i smartfonów mają możliwość korzystania ze specjalnych usług. Ich organizator otrzymuje prowizję od stawki, jaka pobierana jest od użytkownika za wysłanie SMS-a.

Wiele serwisów oferuje różnorodne formy rozrywki w oparciu o SMS Premium Rate, między innymi: dostęp do stron internetowych, mobilne gry, dzwonki i aplikacje, płatne artykuły, mobilne wersje czasopism i gazet czy dostęp do serwisów www. Oprócz tego mikropłatności umożliwiają przeprowadzanie akcji marketingowych, które są ważnym elementem strategii każdej firmy, np.: konkursów, loterii gier miejskich, subskrypcji itp.

Jak możemy

Wykorzystać usługę

Usługę SMS Premium możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów!

Płatności przy pomocy SMS Premium to bardzo elastyczna metoda pozwalająca w łatwy sposób dostosować ją do każdego rodzaju działalności - zarówno online, jak i offline.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Statystyki

Rynek telekomunikacyjny

Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że w III kwartale 2013 roku w Polsce zarejestrowanych było 56 mln aktywnych numerów telefonów komórkowych. W zestawieniu z III kwartałem 2012 roku jest to wzrost o 5,4 procenta.

Nieco ponad połowa (54%) to numery prepaid, czyli telefony na kartę. Pozostałe 46% kupiona została w ramach abonamentu.

Jako, że populacja Polski wynosi ok. 38 mln osób, oznacza to, że na jednego mieszkańca naszego kraju przypada 1,45 numeru telefonu!

Wyniki pokazują również, że z ponad połowa badanych korzysta z usługi Direct Biling przynajmniej kilka razy w miesiącu. Aż 16,4% respondentów przyznaje się do wysyłania tego typu wiadomości nawet kilka razy na tydzień.

#
Najchętniej z usług Direct Biling korzystają użytkownicy w przedziale wiekowym:
15 - 24 lat (n=95)
28%
25 - 34 lat (n=322)
28%
35 - 44 lat (n=366)
22%
45 - 59 lat (n=389)
16%
60 i więcej (n=203)
15%

Wykorzystywanie SMS-ów

Z przeprowadzonego badania wynika, że wśród osób korzystających
z Direct Biling prawie połowa respondentoów korzysta z takich usług
co najmniej kilka razy w miesiącu.

O dużej częstotliwości wykorzystywania takich SMS-ów
świadczy również fakt, że aż 16,4 proc. respondentów wysyła
je co najmniej kilka razy w tygodniu.

Kilka razy w roku
54,8%
Kilka razy w miesiącu
14,3%
Raz w tygodniu
14,5%
Kilka razy w tygodniu
16,4%

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Utwórz konto arrow right icon