Direct Billing

Direct Billing to absolutna rewolucja w płatnościach za treści premium

CZYM JEST?

Direct Billing

Direct Billing to idealna metoda płatności w przypadku różnego typu płatnych treści czy prostych usług, oferowanych drogą internetową. Metoda ta wykorzystywana jest między innymi w przypadku dostępu do płatnych treści w magazynach internetowych, na przykład gazetach, czasopismach czy blogach. Jeśli chcesz pobierać płatności od użytkowników w zamian za dostęp do unikalnych treści, jakie oferujesz, metoda Direct Billing z pewnością jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

#
Poznaj

Możliwości Direct Billing

#

Direct billing jest niezwykle wygodną formą płatności. Pozwala błyskawicznie skorzystać z usługi, która Cię interesuje. Wystarczy potwierdzić, że chcesz zapłacić w ten sposób, a później uregulować kwotę podczas opłacania rachunku za telefon.

Zaskakiwać może fakt, że w Polsce metoda Direct billing nadal cieszy się umiarkowaną popularnością. Obecnie jednak coraz więcej usług można zakupić właśnie w ten sposób.

Direct billing warto wykorzystać w przypadku kupna gier na smartfony, dostępu do magazynów czy stron w internecie, do różnego typu aplikacji czy nawet podczas zakupu ebooków lub filmów.

Metoda ta sprawdzi się również, jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do serwisów muzycznych, takich jak Tidal czy Spotify. Ilość usług, z których można skorzystać przy pomocy Direct billing, rośnie z dnia na dzień.

Dzięki temu można podejrzewać, że już niebawem tego rodzaju mikropłatności zastąpią nieco przestarzałe i o wiele mniej wygodne płatności kartą kredytową – przynajmniej w razie potrzeby uiszczenia niewielkich opłat, z którymi mamy do czynienia w przypadku płatnych treści w sieci czy aplikacji

Jak możemy

Wykorzystać usługę

Usługę Direct Biling możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów!

Płatności przy pomocy Direct Biling to bardzo elastyczna metoda pozwalająca w łatwy sposób dostosować ją do każdego rodzaju działalności - zarówno online, jak i offline.

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Dzięki SMS-om o podwyższonej opłacie każdy właściciel serwisu internetowego może w prosty sposób zarabiać na udostępnianych przez siebie treściach. Coraz więcej internautów deklaruje chęć płacenia za materiały wysokiej jakości w sieci. Mikropłatności to najwygodniejszy i najszybszy sposób pobierania opłat za dostęp do stron www. Użytkownicy w ciągu kilku chwil mogą przejść do płatnej części serwisu jedynie wysyłając wiadomość – bez uciążliwych przelewów i długotrwałych procedur.

Potrzebujesz specjalnej usługi, funkcjonalności lub innego sposobu rozliczania? Elastyczność systemu pozwala nam tworzyć nowatorskie rozwiązania, ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych Partnerów.

Prowizje

Usługi Direct Billing

Prosto, jasno, korzystnie tylko w SIMPAY

Orange
Prowizja za transakcję do 70%
Play
Prowizja za transakcję do 75%
Plus
Prowizja za transakcję do 75%
T-Mobile
Prowizja za transakcję do 65%
Korzystasz z rozwiązań konkurencji?
Przenieś się do Simpay arrow right

Przenieś się do nas, a zyskasz więcej. Zaoferujemy Ci najlepsze dedykowane rozwiązania dla Twojego biznesu. A do tego możliwość wypłaty 80% zgromadzonych środków w czasie trwania okresu rozliczeniowego. Zupełnie za darmo! Stawki proponowane na stronie są niezobowiązujące. Operatorzy GSM indywidualnie do strony przyznają punkty procentowe i końcowe stawki zostają wpisane na umowię.

Statystyki

Rynek telekomunikacyjny

Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że w III kwartale 2013 roku w Polsce zarejestrowanych było 56 mln aktywnych numerów telefonów komórkowych. W zestawieniu z III kwartałem 2012 roku jest to wzrost o 5,4 procenta.

Nieco ponad połowa (54%) to numery prepaid, czyli telefony na kartę. Pozostałe 46% kupiona została w ramach abonamentu.

Jako, że populacja Polski wynosi ok. 38 mln osób, oznacza to, że na jednego mieszkańca naszego kraju przypada 1,45 numeru telefonu!

Wyniki pokazują również, że z ponad połowa badanych korzysta z usługi Direct Biling przynajmniej kilka razy w miesiącu. Aż 16,4% respondentów przyznaje się do wysyłania tego typu wiadomości nawet kilka razy na tydzień.

#
Najchętniej z usług Direct Biling korzystają użytkownicy w przedziale wiekowym:
15 - 24 lat (n=95)
28%
25 - 34 lat (n=322)
28%
35 - 44 lat (n=366)
22%
45 - 59 lat (n=389)
16%
60 i więcej (n=203)
15%

Wykorzystywanie SMS-ów

Z przeprowadzonego badania wynika, że wśród osób korzystających
z Direct Biling prawie połowa respondentoów korzysta z takich usług
co najmniej kilka razy w miesiącu.

O dużej częstotliwości wykorzystywania takich SMS-ów
świadczy również fakt, że aż 16,4 proc. respondentów wysyła
je co najmniej kilka razy w tygodniu.

Kilka razy w roku
54,8%
Kilka razy w miesiącu
14,3%
Raz w tygodniu
14,5%
Kilka razy w tygodniu
16,4%

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Utwórz konto arrow right icon