Direct Billing
Direct Billing to absolutna rewolucja w płatnościach za treści premium
Direct Billing to absolutna rewolucja w płatnościach za treści premium
Direct Billing to idealna metoda płatności w przypadku różnego typu płatnych treści czy prostych usług, oferowanych drogą internetową. Metoda ta wykorzystywana jest między innymi w przypadku dostępu do płatnych treści w magazynach internetowych, na przykład gazetach, czasopismach czy blogach. Jeśli chcesz pobierać płatności od użytkowników w zamian za dostęp do unikalnych treści, jakie oferujesz, metoda Direct Billing z pewnością jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.
Direct billing jest niezwykle wygodną formą płatności. Pozwala błyskawicznie skorzystać z usługi, która Cię interesuje. Wystarczy potwierdzić, że chcesz zapłacić w ten sposób, a później uregulować kwotę podczas opłacania rachunku za telefon.
Zaskakiwać może fakt, że w Polsce metoda Direct billing nadal cieszy się umiarkowaną popularnością. Obecnie jednak coraz więcej usług można zakupić właśnie w ten sposób.
Direct billing warto wykorzystać w przypadku kupna gier na smartfony, dostępu do magazynów czy stron w internecie, do różnego typu aplikacji czy nawet podczas zakupu ebooków lub filmów.
Metoda ta sprawdzi się również, jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do serwisów muzycznych, takich jak Tidal czy Spotify. Ilość usług, z których można skorzystać przy pomocy Direct billing, rośnie z dnia na dzień.
Dzięki temu można podejrzewać, że już niebawem tego rodzaju mikropłatności zastąpią nieco przestarzałe i o wiele mniej wygodne płatności kartą kredytową – przynajmniej w razie potrzeby uiszczenia niewielkich opłat, z którymi mamy do czynienia w przypadku płatnych treści w sieci czy aplikacji
Prosto, jasno, korzystnie tylko w SIMPAY
Przenieś się do nas, a zyskasz więcej. Zaoferujemy Ci najlepsze dedykowane rozwiązania dla Twojego biznesu. A do tego możliwość wypłaty 80% zgromadzonych środków w czasie trwania okresu rozliczeniowego. Zupełnie za darmo! Stawki proponowane na stronie są niezobowiązujące. Operatorzy GSM indywidualnie do strony przyznają punkty procentowe i końcowe stawki zostają wpisane na umowię.
Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że w III kwartale 2013 roku w Polsce zarejestrowanych było 56 mln aktywnych numerów telefonów komórkowych. W zestawieniu z III kwartałem 2012 roku jest to wzrost o 5,4 procenta.
Nieco ponad połowa (54%) to numery prepaid, czyli telefony na kartę. Pozostałe 46% kupiona została w ramach abonamentu.
Jako, że populacja Polski wynosi ok. 38 mln osób, oznacza to, że na jednego mieszkańca naszego kraju przypada 1,45 numeru telefonu!
Wyniki pokazują również, że z ponad połowa badanych korzysta z usługi Direct Biling przynajmniej kilka razy w miesiącu. Aż 16,4% respondentów przyznaje się do wysyłania tego typu wiadomości nawet kilka razy na tydzień.
Z przeprowadzonego badania wynika, że wśród osób korzystających
z Direct Biling
prawie połowa respondentoów korzysta z takich usług
co najmniej kilka razy w miesiącu.
O dużej częstotliwości wykorzystywania takich SMS-ów
świadczy również fakt, że aż 16,4
proc. respondentów wysyła
je co najmniej kilka razy w tygodniu.
Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.