Prosimy o dokładne sprawdzenie przepisywanych znaków, ponieważ zdecydowana większość problemów polega na błędnym odczycie liter z telefonu np. S-5, Z-2, g-9, 0-O.
Proszę również sprawdzić czy zamawiana usługa nie została już wydana. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Możesz również sprawdzić bezpłatnie historie wszystkich płatności dokonancyh z Twojego numeru w sekcji Historia Płatności SMS
Jeżeli do 30 minut nie otrzymałeś żadnej wiadomości zwrotnej, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Możesz również sprawdzić bezpłatnie historie wszystkich płatności dokonancyh z Twojego numeru w sekcji Historia Płatności SMS
Jeżeli wysłałeś wiadomość o błędnej treści, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Możesz również sprawdzić bezpłatnie historie wszystkich płatności dokonancyh z Twojego numeru w sekcji Historia Płatności SMS
Prosimy o kontakt z właścicielem serwisu, gdzie dokonywali Państwo zamówienia. W następnej kolejności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W Simpay, ze względów bezpieczeństwa zostały wprowadzone dzienne, oraz miesięczne limity dotyczące możliwości płatności z jednego numeru telefonicznego.
W ciągu doby, klient może dokonać maksymalnie płatności na łączną kwotę 100 zł netto (123 zł z VAT), co odpowiada 4 wiadomością po 30,75 zł z VAT. Natomiat w ciągu miesiąca kalendarzowego, limit łącznym płatności został ustawiony na 500 zł netto (615 zł z VAT), co odpowiada 20 wiadomoscią po 30,75 zł VAT.
Wszystkie wiadomości wysłane ponad limit nie zostaną rozliczone, a klient w odpowiedzi otrzyma komunikat z informacją o przekroczeniu limitu.