SMS Premium, czyli system krótkich wiadomości tekstowych o podwyższonej opłacie to usługa umożliwiająca pobieranie opłat dzięki użyciu telefonu komórkowego.
SMS-y Premium bazują na specjalnej numeracji, składającej się z czterech lub pięciu cyfr, zaczynających się od cyfry 7 albo 9. Dalsze cyfry to informacje dotyczące kosztu wysłanej wiadomości tekstowej.
Wysłanie SMS-a na numer Premium obciąża nadawcę wiadomości odpowiednią kwotą brutto. Wszyscy użytkownicy ponoszą dokładnie taką samą opłatę za wysłanie SMS-a na ten sam numer.
Dzięki wiadomościom tekstowym o podwyższonej opłacie użytkownicy telefonów komórkowych i smartfonów mają możliwość korzystania ze specjalnych usług. Ich organizator otrzymuje prowizję od stawki, jaka pobierana jest od użytkownika za wysłanie SMS-a.
Wiele serwisów oferuje różnorodne formy rozrywki w oparciu o SMS Premium Rate, między innymi: dostęp do stron internetowych, mobilne gry, dzwonki i aplikacje, płatne artykuły, mobilne wersje czasopism i gazet czy dostęp do serwisów www. Oprócz tego mikropłatności umożliwiają przeprowadzanie akcji marketingowych, które są ważnym elementem strategii każdej firmy, np.: konkursów, loterii gier miejskich, subskrypcji itp.
Rozliczenia z Partnerami (organizatorami usług) dokonywane są w cyklach miesięcznych. Jeden cykl rozliczeniowy trwa jeden miesiąc. Każdy cykl rozpoczyna się o godzinie 0:00 (o północy) pierwszego dnia miesiąca, a kończy się o godzinie 23:59 ostatniego dnia tego miesiąca.
Konkurencyjne firmy rozliczają wszystkie transakcje dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego. W praktyce oznacza to, że ich Partnerzy muszą czekać na swoje pieniądze średnio od 30 do 60 dni.
W SimPay wprowadziliśmy rewolucyjną zmianę w rozliczeniach. Jako jedyna firma na rynku umożliwiamy Partnerom wypłatę 80% zgromadzonych środków w trakcie trwania okresu rozliczeniowego. Nie pobieramy za to żadnych dodatkowych opłat!
SimPay jako jedyna firma umożliwiamy wypłatę 80% zgromadzonych środków w trakcie okresu rozliczeniowego bez żadnych dodatkowych opłat!
Tabela porównawcza | ![]() |
Konkurencja |
---|---|---|
Rejestracja konta | 0 zł | 0 - 10zł |
Czas aktywacji usług | Do kilkunastu minut | od kilku godzin do kilku dni |
Możliwość wypłaty 80% środków w trakcie okresu rozliczeniowego | Tak | Nie |
Generowanie raportu | od 3 do 5 dni | od 3 do 14 dni |
Wypłata środków | do 5 dni | od 5 do 30 dni |
Pozostałą część środków wypłacamy do 5 dni roboczych od momentu zaakceptowania końcowego raportu. Raporty za cały miesiąc generowane są między 4 a 6 dniem kolejnego miesiąca.
Usługę SMS Premium możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów!
Płatności przy pomocy SMS Premium to bardzo elastyczna metoda pozwalająca w łatwy sposób dostosować ją do każdego rodzaju działalności - zarówno online, jak i offline.
SMS Premium to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości SMS Premium to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.
Usługa SMS Ankieta umożliwia Organizatorom poznanie opinii swoich klientów. Dzięki zastosowaniu płatności za pomocą SMS-a użytkownicy oddają bardziej przemyślane głosy, a wyniki takich ankiet są wiarygodniejsze, niż np. ankiety online. Wyniki ankiety są gromadzone i udostępniane w panelu administracyjnym SimPay. Mogą być w łatwy sposób automatycznie wyświetlane na stronie Organizatora. Opłata za głosowanie jest pobierana w momencie wysłania wiadomości i jest jednorazowa.
Dzięki SMS-om o podwyższonej opłacie każdy właściciel serwisu internetowego może w prosty sposób zarabiać na udostępnianych przez siebie treściach. Coraz więcej internautów deklaruje chęć płacenia za materiały wysokiej jakości w sieci. Mikropłatności to najwygodniejszy i najszybszy sposób pobierania opłat za dostęp do stron www. Użytkownicy w ciągu kilku chwil mogą przejść do płatnej części serwisu jedynie wysyłając wiadomość – bez uciążliwych przelewów i długotrwałych procedur.
Konkursy i loterie to od lat jedne z najskuteczniejszych form promocji marketingowych. Perspektywa otrzymania nagrody znacznie zwiększa zainteresowanie konsumentów daną marką. Przeprowadzenie konkursu przy pomocy SMS-ów Premium Rate zapewnia zwrot kosztów kampanii marketingowej. Organizator gromadzi numery telefonów swoich klientów, dzięki czemu kontakt z uczestnikami i zwycięzcami jest szybki i bezproblemowy.
SMS-owe czaty to bardzo popularna forma mobilnej rozrywki. Użytkownicy telefonów komórkowych kontaktują się za pomocą SMS-ów z animatorami lub innymi użytkownikami, którzy odpisują na wiadomości. Najpopularniejszymi tematycznie czatami są: czaty towarzyskie, czaty ezoteryczne i wróżbiarskie, czaty erotyczne, czaty konkursowe. W SimPay oferujemy naszym Partnerom kompleksową obsługę techniczną oraz dedykowany panel administracyjny dla czatów SMS-owych.
Potrzebujesz specjalnej usługi, funkcjonalności lub innego sposobu rozliczania? Elastyczność systemu pozwala nam tworzyć nowatorskie rozwiązania, ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych Partnerów.
Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że w III kwartale 2013 roku w Polsce zarejestrowanych było 56 mln aktywnych numerów telefonów komórkowych. W zestawieniu z III kwartałem 2012 roku jest to wzrost o 5,4 procenta.
Nieco ponad połowa (54%) to numery prepaid, czyli telefony na kartę. Pozostałe 46% kupiona została w ramach abonamentu.
Jako, że populacja Polski wynosi ok. 38 mln osób, oznacza to, że na jednego mieszkańca naszego kraju przypada 1,45 numeru telefonu!
Wyniki pokazują również, że z ponad połowa badanych korzysta z usługi SMS Premium przynajmniej kilka razy w miesiącu. Aż 16,4% respondentów przyznaje się do wysyłania tego typu wiadomości nawet kilka razy na tydzień.
Z przeprowadzonego badania wynika, że wśród osób korzystających z SMS-ów Premium prawie połowa respondentoów korzysta z takich usług co najmniej kilka razy w miesiącu.
O dużej częstotliwości wykorzystywania takich SMS-ów świadczy również fakt, że aż 16,4 proc. respondentów wysyła je co najmniej kilka razy w tygodniu.