deb

Direct Biling

Direct Biling, to w Polsce stosunkowo nowa usługa, która została wprowadzona w 2013 roku.

Dzisiaj możliwość skorzystania z niej wprowadzona została przez wszystkie sieci komórkowe, a konsumenci coraz częściej decydują się na korzystanie z tej formy mikropłatności. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to bardzo wygodny sposób na uzyskanie dostępu do interesujących nas treści. Nie ma tutaj konieczności podawania danych karty kredytowej czy żadnego szczegółowego potwierdzania informacji.

Co ważne, Direct billing pozwala zarówno na jednorazowy, jak i cykliczny dostęp do płatnych treści. Decydując się na ten ostatni, zyskujesz bardzo duży komfort, ponieważ płatność niejako dokonuje się sam. Jest to bardzo wygodne w przypadku, gdy zdecydujesz się na posiadanie regularnego dostępu do treści, których koszt jest niewielki i nie przekracza kilku złotych.

Metoda Direct billing może działać na dwa sposoby. Pierwszy z nich funkcjonuje na zasadzie post-pay. Oznacza to, że kiedy zdecydujesz się na skorzystanie z płatnej usługi lub na zakup czegoś, na przykład dostępu do treści online, dana kwota zostanie doliczona do Twojego rachunku telefonicznego po okresie rozliczeniowym, w którym korzystałeś z tej metody płatności.

Direct billing może również działać na zasadzie pre-paid. Dzieje się tak w przypadku, kiedy korzystasz z telefonu na kartę. W tej sytuacji kwota, jaką musisz zapłacić za daną usługę, zostaje odliczana z Twojego salda.

Telefon

Możliwości

Direct billing jest niezwykle wygodną formą płatności. Pozwala błyskawicznie skorzystać z usługi, która Cię interesuje. Wystarczy potwierdzić, że chcesz zapłacić w ten sposób, a później uregulować kwotę podczas opłacania rachunku za telefon.

Zaskakiwać może fakt, że w Polsce metoda Direct billing nadal cieszy się umiarkowaną popularnością. Obecnie jednak coraz więcej usług można zakupić właśnie w ten sposób. Direct billing warto wykorzystać w przypadku kupna gier na smartfony, dostępu do magazynów czy stron w internecie, do różnego typu aplikacji czy nawet podczas zakupu ebooków lub filmów. Metoda ta sprawdzi się również, jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do serwisów muzycznych, takich jak Tidal czy Spotify. Ilość usług, z których można skorzystać przy pomocy Direct billing, rośnie z dnia na dzień. Dzięki temu można podejrzewać, że już niebawem tego rodzaju mikropłatności zastąpią nieco przestarzałe i o wiele mniej wygodne płatności kartą kredytową – przynajmniej w razie potrzeby uiszczenia niewielkich opłat, z którymi mamy do czynienia w przypadku płatnych treści w sieci czy aplikacji.

Telefon

Zasady rozliczenia

i wypłacania prowizji

Rozliczenia z Partnerami (organizatorami usług) dokonywane są w cyklach miesięcznych. Jeden cykl rozliczeniowy trwa jeden miesiąc. Każdy cykl rozpoczyna się o godzinie 0:00 (o północy) pierwszego dnia miesiąca, a kończy się o godzinie 23:59 ostatniego dnia tego miesiąca.

Konkurencyjne firmy rozliczają wszystkie transakcje dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego. W praktyce oznacza to, że ich Partnerzy muszą czekać na swoje pieniądze średnio od 30 do 60 dni.

W SimPay wprowadziliśmy rewolucyjną zmianę w rozliczeniach. Jako jedyna firma na rynku umożliwiamy Partnerom wypłatę 80% zgromadzonych środków w trakcie trwania okresu rozliczeniowego. Nie pobieramy za to żadnych dodatkowych opłat!

SimPay jako jedyna firma umożliwiamy wypłatę 80% zgromadzonych środków w trakcie okresu rozliczeniowego bez żadnych dodatkowych opłat!

Tabela porównawcza Logo Simpay Konkurencja
Rejestracja konta 0 zł 0 - 10zł
Możliwość wypłaty 80% środków w trakcie okresu rozliczeniowego Tak Nie
Generowanie raportu od 3 do 5 dni od 3 do 14 dni
Wypłata środków do 5 dni od 5 do 30 dni

Pozostałą część środków wypłacamy do 5 dni roboczych od momentu zaakceptowania końcowego raportu. Raporty za cały miesiąc generowane są między 4 a 6 dniem kolejnego miesiąca.

  • Wypłata w trakcie okresu: Do 24 godzin
  • Generowanie raportu: Między 4 a 6 dniem kolejnego miesiąca
  • Wypłata środków: Do 5 dni roboczych od zaakceptowania raportu

Wykorzystanie

Direct Biling

Usługę Direct Biling możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów!

Płatności przy pomocy Direct Biling to bardzo elastyczna metoda pozwalająca w łatwy sposób dostosować ją do każdego rodzaju działalności - zarówno online, jak i offline.

Phone

Sprzedaż dóbr cyfrowych

Direct Biling to najlepsze rozwiązanie dla serwisów umożliwiających zakup dóbr cyfrowych. Mikropłatności są najbardziej popularnym sposobem na zapłatę za wirtualną walutę, punkty premium, pliki z danymi i tym podobne. Ich zaletą jest natychmiastowa realizacja niezależnie od pory dnia. Dzięki prostocie i szybkości Direct Biling to najlepszy wybór płatności dla niemal każdego przedsiębiorcy.

Dostęp do stron www

Dzięki SMS-om o podwyższonej opłacie każdy właściciel serwisu internetowego może w prosty sposób zarabiać na udostępnianych przez siebie treściach. Coraz więcej internautów deklaruje chęć płacenia za materiały wysokiej jakości w sieci. Mikropłatności to najwygodniejszy i najszybszy sposób pobierania opłat za dostęp do stron www. Użytkownicy w ciągu kilku chwil mogą przejść do płatnej części serwisu jedynie wysyłając wiadomość – bez uciążliwych przelewów i długotrwałych procedur.

Rozwiązania dedykowane

Potrzebujesz specjalnej usługi, funkcjonalności lub innego sposobu rozliczania? Elastyczność systemu pozwala nam tworzyć nowatorskie rozwiązania, ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych Partnerów.

Rynek
telekomunikacyjny

w Polsce

Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że w III kwartale 2013 roku w Polsce zarejestrowanych było 56 mln aktywnych numerów telefonów komórkowych. W zestawieniu z III kwartałem 2012 roku jest to wzrost o 5,4 procenta.

Nieco ponad połowa (54%) to numery prepaid, czyli telefony na kartę. Pozostałe 46% kupiona została w ramach abonamentu.

Jako, że populacja Polski wynosi ok. 38 mln osób, oznacza to, że na jednego mieszkańca naszego kraju przypada 1,45 numeru telefonu!

Wyniki pokazują również, że z ponad połowa badanych korzysta z usługi Direct Biling przynajmniej kilka razy w miesiącu. Aż 16,4% respondentów przyznaje się do wysyłania tego typu wiadomości nawet kilka razy na tydzień.

Udział rynkowy
Najchętniej z usług Direct Biling korzystają użytkownicy w przedziale wiekowym:
Dane

Z przeprowadzonego badania wynika, że wśród osób korzystających z Direct Biling prawie połowa respondentoów korzysta z takich usług co najmniej kilka razy w miesiącu.

O dużej częstotliwości wykorzystywania takich SMS-ów świadczy również fakt, że aż 16,4 proc. respondentów wysyła je co najmniej kilka razy w tygodniu.

Dane

Zarejestruj się już teraz...

Załóż konto

...i zacznij zarabiać!